KILAUAN PERMATA.........

Sunday, May 20, 2012

SEMPURNA SUDEYH~......

sempurna sudah majlis akad nikah dan majlis persandingan kakak aku ni adilah. huhu...walaupun mukanya garang tapi hatinya baik hehe....kepada abang ipar baruku, welcome to our family, en.nizam!!
majlis akad nikah, aku tak dapat hadir cz aku kat dalam bus...sampai pagi tu aku dah start kene wat kerja.. seperti biasa sediakan meja makan beradab, itu ini....tapi walaupun penat aku tetap happy cuz dapat bantu family aku...petang semalam duk bukak adiah, aku dapat heater..hahaha
malam tadi naik bus shamisha, sayu hati aku nak tinggalkan rumah, tapi tapa aku janji aku balik 2 minggu lagi aku balik!
aku baru sampai kolej pagi tadi..berkejar tadi nak pergi tengok and bagi support afiqah nyanyi...macam la aku ni orang penting..haha. maklumlah pa S...
duk rumah 2hari, aku rase happy sangat2, tapi bila sampai kolej aku sedih.. aku kalau boleh undur masa aku tak nak pun datang sini..hurm~... xbesh langsung duk sini..sume orang berlagak bijak jer...
tapi sem dua dah dekat nak habis da.. moga2 aku lulus sume subjek dan dapat balik awal...im coming home, coming home, tell the world im coming home..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home